غذای خوشمزه

ساخت وبلاگ

آموزش رفع ريپورت اينستاگرام

اينستاگرام يکي از برنامه هاي شبکه اجتماعي در سطح جهان است که داراي ميليون ها کاربر مي باشد و هر يک از ما که در حال مطالعه اين گزارش هستيم، روزانه چند ساعتي را صرف برنامه اينستاگرام مي کنيم. خوشبختانه اينستاگرام از آن دسته برنامه ها است که هر چند مدت يکبار براي آن آپديتي جديد منتشر مي شود که در طي اين آپديت مشکلات نسخه هاي قبلي برطرف مي شود و قابليت هاي جديدي به اين برنامه اضافه مي شود.

https://en.gravatar.com/saimamarin2

 

 

اما در اين ميان يکي از مشکلاتي که ممکن است براي هر يک از ما در طي شرايط خاصي رخ دهد، ريپورت شدن مي باشد که شايد با اين اصطلاح چندين بار روبرو شده باشيد. ريپورت شدن در اينستاگرام همان گونه که گفته شد، در طي يک سري شرايط ممکن است رخ دهد و طبيعتا وقتي چنين چيزي رخ دهد، ما وارد محدوديت هايي خواهيم شد که برايمان خوشايند نخواهند بود. به همين دليل در اين گزارش شما را با نحوه رفع ريپورت اينستاگرام آشنا خواهيم ساخت. همراه ما باشيد.

 

دلايل ريپورت اينستاگرام؟!

قبل از معرفي راه هاي رفع مشکل ريپورت اينستاگرام، اجازه دهيد کمي اين مشکل را از زاويه هاي مختلف بررسي کنيم تا به ريشه اين مشکل دست پيدا کنيم و مجددا برايمان رخ ندهد. با اين وجود دلايل ريپورت شدن در اينستاگرام به عبارت موارد ذيل هستند؛

 

عدم رعايت کپي رايت کاربران مختلف

بلاک شدن توسط کاربران مختلف

انتشار پست هاي اسپم و تبليغاتي غير مجاز

ارسال تعداد زيادي دايرکت به کاربران

آنفالو کردن ميزان زيادي از کاربران در يک روز

عبور از محدوديت انتشار پست در طول روز

عدم رعايت قوانين اينستاگرام

مطابقت نام شما با حساب کاربري که تيک آبي دارد

فالو کردن تعداد زيادي از کاربران در يک روز

انتشار پست هايي با بار رواني منفي و ضد حقوق بشر

موارد بالا از عوامل رايج ريپورت شدن در اينستاگرام مي باشند که کاربران زيادي با آن روبرو شده اند و اگر شما در اين شبکه اجتماعي ريپورت شديد، طبيعتا يکي از اين موارد خواهد بود که در کل عوامل عادي نيستند و گوياي مشکلي هستند که بايد آنها را پيگيري کنيد تا با استفاده از آن، اقدام به رفع مشکل پيش آمده کنيد.

https://www.ted.com/profiles/37844981

 

 

چطور بفهميم در اينستاگرام ريپورت شده ايم؟

 

اگر براي کامنت گذاشتن، لايک کردن و فالو کردن و… با مشکل مواجه شده‌ايد، احتمالاً با مشکل ريپورت اينستاگرام مواجه هستيد. بلاک شدن يک کاربر هم ميتواند توسط کاربران صورت گرفته باشد و هم توسط اينستاگرام کاربري بلاک شده باشد.

 

 

 

https://www.behance.net/saimamarin

بلاک لايک در اينستاگرام:

 

اگر شما در يک بازه زماني مشخص که زمان کمي هم باشد تعداد بسيار زياد و يا غير طبيعي پست هاي مختلف را لايک کنيد سبب ايجاد بلاک لايک براي شما خواهد شد چرا که ممکن است در اينصورت اينستاگرام شما را به عنوان ربات و يا يک هرزنگار که صرفا به سبب جذب فالوور مبادرت به لايک کردن بدون توجه به نوع محتوا ميکند خواهد شناخت. در قوانين اينستاگرام با وجود علاقمندي به جذب کاربران بيشتر اما همواره بر داشتن اخلاق شبکه اجتماعي و دقت و استفاده واقعي از پست ها تاکيد شده است.

براي رفع مشکل بلاک شدن در اينستاگرام توسط کاربران مراحل زير را دنبال کنيد :

1- ابتدا بايد متوجه شويد که چه کسي شما را بلاک کرده است ، اينستاگرام اجازه چک کردن اينکه چه کساني شما را Unfollow و يا بلاک کرده اند را به شما نمي دهد .

2- در صورتي که قبلا پست هاي اکانت خاصي را مي ديديد اما مدتي است که خبري از آن اکانت نيست اين احتمال وجود دارد که آن شخص شما را بلاک يا آن فالو کرده باشد .

3- اگر به فرد خاصي شک داريد که شما را بلاک کرده است ، ابتدا اکانت آن شخص را در صفحه جستجوي اينستاگرام سرچ کنيد ، اگر اطمينان داريد که اکانت او را درست وارد کرده ايد اما اسم او را نمي يابيد احتمالا شما را بلاک کرده است .

4- سعي کنيد اين فرد را فالو کنيد ، در صورتي که قبلا اين فرد را فالو مي کرديد ولي اکنون دوياره بايد او را فالو کنيد احتمالا اين شخص شما را بلاک کرده است .

5- در صورتي که مي توانيد وارد صفحه اينستاگرام او بشويد ولي با انتخاب دکمه Follow هيچ عملي اتفاق نمي افتد و يا اينکه وقتي دکمه Follow را انتخاب مي کنيد عبارت Following ظاهر مي شود ولي بعد از چند دقيقه وقتي مجددا وارد صفحه او مي شويد باز هم گزينه Follow را به جاي Following مي بينيد به اين معني است که شما بلاک شده ايد .

6- در ليست فالوينگ هايي که در اينستاگرام داريد ، به دنبال اسم اين فرد بگرديد در صورتي که اسم اين شخص وجود ندارد ، اين معني است که توسط اين فرد آن فالو يا بلاک شده ايد .

7- مي توانيد يک اکانت ديگر بسازيد ، اگر با اکانت جديد توانستيد آن فرد را فالو کنيد ولي با اکانت قبلي نمي توانستيد به اين معني است که شما را بلاک کرده است .

8- در صورتي که تصور مي کنيد بلاک شدن شما توسط اين فرد از روي اشتباه صورت گرفته است ، زير يکي از تصاويري که منتشر مي کنيد او را منشن کنيد ( ابتدا علامت @ و سپس اسم اکانت آن فرد را وارد کنيد ) . در اين صورت اگر آن فرد شما را ببيند و متوجه شود که اشتباها شما را بلاک کرده است ممکن است شما را آنبلاک نمايد .

9- مي توانيد يک اکانت ديگر بسازيد ، اگر با اکانت جديد توانستيد آن فرد را فالو کنيد ولي با اکانت قبلي نمي توانستيد به اين معني است که شما را بلاک کرده است .

ارسال محتواي نامناسب (Posting inappropriate content):

گزارش محتواي نامناسب توسط اينستاگرام جدي‌تر گرفته مي‌شود. اين گزينه به منوي ديگري منتهي مي‌شود که در آنجا اطلاعات بيشتري از شما خواسته مي‌شود:

  • آزار و اذيت يا قلدري (Harassment or bullying)
  • فروش يا تبليغ مواد مخدر (Sales or promotion of drugs)
  • خشونت يا تهديد به خشونت (Violence or threat of violence)
  • برهنگي يا پورنوگرافي (Nudity or poography)
  • سخنان يا نمادهاي نفرت انگيز (Hate speech or symbols)
  • آسيب به خود (Self injury)

اين پروفابل وانمود مي‌کند که شخص ديگري است (This profile is pretending to be someone else):

اين موضوع در اينستاگرام خيلي رايج‌ است و افراد زيادي با اکانت‌هاي فيک سعي مي‌کنند هويت افراد مشهور را جعل کنند. با کليک بر روي اين گزينه نيز به منوي جديدي با گزينه‌هاي زير منتقل مي‌شويد:

  • من
  • شخصي که من مي‌شناسم (اين گزينه شما را تشويق مي‌کند که به شخص اصلي بگوييد تا خودش آن را ريپورت کند)
  • يک سلبريتي يا شخصيت عمومي (اين گزينه از شما مي‌خواهد نام کاربري شخصيت مشهور جعل شده را انتخاب کنيد)

استفاده از محتواي شخصي بدون اجازه (Might be posting my intellectual property without authorization):

اين گزينه شما را به صفحه راهنماي اينستاگرام با اطلاعات بيشتر در مورد قوانين مالکيت معنوي، حق چاپ و علائم تجاري مي‌برد تا گزارش را در دسته‌بندي صحيح ادامه دهيد.

چه کساني را مي توان در اينستاگرام ريپورت کرد؟

اينستاگرام قوانيني را براي استفاده از اين شبکه اجتماعي تعيين نموده است و موارد تخلف را به 6 دسته تقسيم کرده است و تاکيد دارد در صورت مشاهده اين موارد حتما شخص مورد نظر را رپيورت کنيد. بنابراين اگر در اينستاگرام يکي از تخلف هاي زير را مشاهده کرديد اين امکان وجود دارد که آن را ريپورت کنيد.

  • جعل هويت شما توسط يک شخص
    در صورتي که شخصي با نيت دزديدن هويت شما به اسم شما اکانتي در اينستاگرام ساخته و پست هاي شما را منتشر مي کند حتما آن شخص را ريپورت کنيد. سلبريتي ها نيز صفحات زيادي با اسم هاي مشابه خود در اينستاگرام دارند اما داستان هواداران سلبريتي ها با صفحه شخصي متفاوت است. کلمه fanpage در بيو اينستاگرام مشخص کننده اين است که شخص مورد نظر از طرفداران آن سلبريتي است و قصد دزديدن هويت او را ندارد.
  • کسي که ادعا مي کند يک آدم مشهور است.
    شخصي که يک اکانت فيک براي يک آدم شناخته شده ساخته است و فالوورهاي زيادي دارد بايد ريپورت شود. زيرا اين شخص ممکن است ديگران را به اشتباه بيندازد.
  • کپي کردن عکس هاي شما توسط يک نفر
    اگر شما جزء آن دسته از افرادي هستيد که محصول و يا هنري را در اينستاگرام به نمايش مي گذاريد ممکن است هنر و يا محصول شما توسط اشخاص ديگر کپي و منتشر گردد. براي جلوگيري از اين کار لازم است شخص مورد نظر را ريپورت کنيد و به اينستاگرام اطلاع دهيد از ادامه کارش جلوگيري کند.
  • مشاهده محتوا و کامنت هاي غير اخلاقي
    افرادي که تصاوير و ويديوهاي نامناسب و غير اخلاقي در اينستاگرام منتشر مي کنند بايد توسط شما ريپورت شوند. اين ريپورت شامل پيام هاي غير اخلاقي نيز مي شود.
  • محتواي مخرب
    اگر در اينستاگرام شخصي را ديديد که اقدام به انتشار تصاوير وحشتناک نظير آزار و اذيت ديگران، خودکشي، آزار حيوانات و… مي کند که مي تواند تاثيرات رواني بسياري بدي داشته باشد، بايد او را ريپورت کنيد.
  • انتشار تصاوير و يا کامنت هاي تبليغاتي و اسپم
    کساني که با تبليغات مکرر و بي موردشان باعث آزار کاربران اينستاگرام مي شوند را به عنوان هرزنامه به اينستاگرام گزارش دهيد.

انواع ريپورت هاي اينستاگرام

ريپورت ها را مي‌توان به سه دسته کلي تقسيم‌بندي کرد:

  1. ريپورت موقت: اين ريپورت مدت کوتاهي دارد و معمولاً بعد از يک تا دو روز از ريپورت خارج مي‌­شويد.
  2. ريپورت داراي تاريخ: در اين نوع ريپورت، مدت زمان محدوديت ذکر مي‌­شود و پس از سپري کردن اين مدت، محدوديت رفع مي­‌شود.
  3. ريپورت بدون تاريخ: اين نوع ريپورت تاريخ مشخصي ندارد و حتي ممکن است هفته­‌ها يا ماه­‌ها طول بکشد.

چه مقدار طول مي کشد تا ريپورت موقت اينستاگرام رفع شود؟

زمان محدوديت بسته به دفعات ريپورت يا دلايل آن متغير خواهد بود. معمولاً زمان محدوديت موقت بين چند ساعت تا 24 الي 48 ساعت طول مي‌­کشد. البته کارهايي که بعد از محدوديت انجام مي‌دهيد نيز بسيار مهم است، براي مثال اگر همچنان قوانين را زير پا بگذاريد، اين محدوديت ممکن است طولاني‌تر شود.

آيا ممکن است به‌صورت دائمي در اينستاگرام ريپورت شويم؟

احتمال ريپورت دائمي به فعاليت شما بعد از ريپورت موقت بستگي دارد. اگر بعد از ريپورت موقت، همچنان مانند ربات‌ها به اسپم کردن و فالو يا آنفالو زياد يا کامنت‌هاي بي‌ربط و تکراري ادامه دهيد، ممکن است صفحه‌­تان به‌صورت دائمي ريپورت شود.

https://justpaste.it/320ou

https://www.atlasobscura.com/users/saimamarin2

https://trello.com/u/saimamarin2

https://www.diigo.com/user/saimamarin2

 

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 111 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 10:26

راه‏های کاهش کمر درد در بارداری

دانستنی هایی درباره کمر درد در بارداری. معرفی علل شناخته شده

اگر باردار هستید و دچار کمر درد شده‏اید به مکان درستی منتقل شده‏اید. علاوه بر تهوع ، خستگی و ورم پا در دوران بارداری ، اکثر خانم‏ها در دوران بارداری کمر درد را تجربه می‏کنند. کمر درد در بارداری به طور معمول قسمت‏های پایینی کمر را تحت تأثیر قرار می‏دهد. در این مقاله کوتاه با زرافه جادویی همراه شوید تا اطلاعات کاربردی مهمی درباره درد کمر در دوران بارداری به‏دست آورید.

زرافه-جادویی-کمر-درد-در-بارداری-01

کمر درد دوران بارداری چیست؟ آشنای قدیمی دردناک!

شاید برایتان جالب باشد که طبق تحقیقاتی که انجام شده است بیش از دو سوم زنان کمر درد شدید در دوران بارداری را برای مقاطعی هم که شده است تجربه کرده‏اند. بنابراین نگران نباشید. همدردان بسیاری از سراسر دنیا داشته‏اید و خواهید داشت. معمولاً به دردی که از قسمت‏های میانی کمر نشات می‏گیرد را پزشکان به عنوان کمر درد دوران بارداری می‏شناسند. گرچه تقریباً تمامی آنچه را که زنان تحت عنوان درد لگن در این دوران از آن شکایت دارند هم در واقع در همین دسته قرار میگیرد و نوعی درد کمر است. عوامل بسیاری، از جمله تغییرات هورمونی و تحمل جنین، در کمر درد در دوران بارداری نقش دارند. گرچه این دلایل بین خانم‌ها متفاوت است و حتی به مرحله بارداری نیز بستگی دارد. در این مقاله دلایل کمر درد ناشی از بارداری و راه‏های درمان و پیشگیری از این ناراحتی مورد بحث قرار گرفته است.

شاید کسانی که هنوز باردار نیستند میخواهند بدانند کمر درد دوران بارداری از کی شروع می‏شود؟ پاسخ این سوال بسته به منشا شروع درد متفاوت است. در اینجا میخواهیم با تفکیک ماه‏های بارداری به این قبیل پرسش‏ها پاسخ دهیم.

کمر دردهای سه ماهه اول

همان طور که در ادامه خواهید دید عمده عواملی که می توانند منجر به کمر درد در سه ماهه اول شوند تغییرات هورمونی و استرس می‏باشد.

در طول سه ماهه اول ، سطح پروژسترون در بدن به سرعت افزایش می یابد. مقادیر بالای این هورمون به آرامش عضلات و رباط‏های عضلات شما در نزدیکی لگن کمک می‏کند. بعلاوه این امر می‏تواند بر پایداری و تراز مفاصل نیز تأثیر بگذارد.

هورمون دیگری که پزشکان آن را آرامش می نامند به تخمک کمک می‏کند تا در دیواره رحم جای بگیرد. بعلاوه این هورمون از انقباضات در مراحل اولیه بارداری جلوگیری می‏کند. با نزدیک شدن به زایمان، هورمون آرامش دهانه رحم را برای نرم شدن و کسب کردن حالت ارتجاعی بیشتر در زایمان کمک می‌کند. علاوه بر این، هورمون‌ها رباط ها و مفاصل را در ناحیه لگن شل می کنند تا کانال زایمان در حین زایمان گسترش یابد.

سرانجام، سر و کله یک هورمون دردسرساز پیدا می‌شود. ریلکسین روی رباط‌هایی که باعث تثبیت ستون فقرات می شود، تأثیر می گذارد. اگرچه این امر به حمل باری که برعهده دارید کمک می‏کند، اما ممکن است باعث بی ثباتی، تغییر وضعیت اسکلتی و در نهایت کمر درد دوران بارداری شود.

زرافه-جادویی استرس و نقش آن در کمر درد در دوران بارداری

استرس

اگرچه احتملاً شما نیز با ما هم‏عقیده‏اید که بارداری یک اتفاق جالب و خارق العاده در زندگی هر فرد است اما نمی‌شود کتمان کرد که بارداری منبع جدیدی برای فشار و استرس روحی روانی نیز هست. اگرجه استرس بیشتر بر روحیه شخص و وضعیت روانی فرد تأثیر می‌گذارد، امروزه ثابت شده است که استرس می تواند علائم جسمی مانند خستگی ، سردرد ، سفتی و درد عضلات را نیز به همراه داشته باشد.

عوامل موثر در سه ماهه دوم و سوم

در طول سه ماهه دوم و سوم ، رحم با رشد سریع جنین گسترش می‌یابد. همانطور که در زیر توضیح خواهیم داد تغییرات بافتی، افزایش وزن و نرم‏تر  شدن عضلات همگی در مراحل بعدی حاملگی در کمر درد نقش دارند.:

تغییر ناخودآگاه مرکز ثقل بدن

با افزایش وزن ، مرکز ثقل زن به سمت قسمت جلویی بدن تغییر می‌کند. برخی از بانوان ممکن است تعمداً به عقب برگردند تا تعادل خود را به دست آورند اما واقعیت این است که این امر عمدتاً غیر ارادی اتفاق می‏افتد. کشیده شدن بدن به عقب فشار مضاعفی را روی عضلات پشت ایجاد می‌کند. مشخص است که این اتفاق می‌تواند منجر به کمر درد و گرفتگی عضلات شود.

عوامل موثر بر درد کمر در دوران بارداری در سه ماهه دوم و سوم

افزایش وزن

فراموش نکنیم وزنی که شخص در دوران بارداری به دست می‌آورد می‌تواند کمر درد و درد مفاصل را افزایش دهد. از آن گذشته میزان وزنی که یک مادر در دوران بارداری باید تحمل کند ممکن است بر سلامت کلی او و نوزادش تأثیر بگذارد. بیهوده نیست که همگی معترفیم بهشت زیرپای مادران است. این همه از خودگذشتگی برای آینده یک انسان!

به هرحال توصیه مراکز علمی کنترل و پیشگیری از بیماری مادران این است که زنان بارداری که تنها یک جنین در بدن حمل می‏کنند، با توجه به وزن قبل از بارداری خود، در طی بارداری مجازند تا وزن‏های زیر را بدست آورند:

اگر قبل از بارداری کم وزن باشند ۱۳ تا ۱۷ کیلوگرم

اگر قبل از بارداری دارای وزن نرمال باشند ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم

و اگر قبل از بارداری دارای اضافه وزن باشند می‏توانند ۵ تا ۸ کیلوگرم اضافه وزن پیدا کنند.

جدایی عضلات

شکم از دو عضله نواری‏شکل موازی تشکیل شده است که در وسط شکم به یکدیگر وصل میشوند. وظیفه اصلی این عضلات تثبیت ستون فقرات و حمایت از کمر می‏باشد. در دوران بارداری، جنین در حال رشد به سمت عضلات شکم فشار می آورد و باعث کشیدگی آن‌ها و در برخی موارد باعث از هم جدا شدن این دو عضله می‌شود. این فشار می تواند به وضعیتی بنام جداشدگی مستقیم عضلات شکمی منتهی شود.

همچنین در طول سه ماهه دوم و سوم بارداری، برخی از خانم‌ها ممکن است در معده خود احساس برآمدگی غیرعادی یا کنند. این احساس احتمالاً نشانه‌ای است که عضلات شکمی آن‌ها در حال جدا شدن هستند تا فضای لازم برای رشد رحم فراهم شود. هرچه کشش عضلات شکمی بیشتر باشد، خطر آسیب دیدگی به کمر یا ایجاد درد کمر یا لگن در مادران باردار افزایش می‏یابد.

راه‏های کاهش کمر درد در بارداری

با وجود همه این تفاسیر در بعضی مواقع به نظر می‌رسد که کمر درد دوران بارداری اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. با این وجود متخصصان روش‌هایی را برای تسکین دردهای کمر در دوران بارداری و حتی بعد از آن پیشنهاد کرده‌اند. در اینجا بعضی از این روشها برای شما گردآوری شده است. شما می توانید به طور منظم کمر خود را تمرین دهید. برای این کار کافی است تا با یک متخصص ورزش مشورت کنید تا ببینید که چه نرمش‌هایی می توانید برای بهبود کارایی عضلات کمر در حین بارداری انجام دهید. راهکار دیگر مربوط به زمان استراحت شماست. در هنگام خوابیدن به یک طرف بدن خود دراز بکشید و با یک بالش بین پاها و زیر شکم خود از فشار زیاد بر روی کمر جلوگیری کنید.

راه‏های کاهش کمر درد در بارداری

انواع و اقسام روش های دیگر برای کاهش درد عضلات کمر در حین بارداری پیشنهاد شده است. برای مثال وقتی که کمر شما درد زیادی را تحمل می‏کند می توانید از یک کمپرس آب گرم برای کاهش التهاب عضلات گرفته شده استفاده کنید. در مثالی دیگر بایستی در نحوه حرکات خود تغییراتی ایجاد کنید. می‌توانید ایستادن و نشستن‏های خود را طوری تنظیم کنید که کمترین فشار به شما وارد شود. مثلا سعی کنید همیشه یک پشتی اضافه در پشت کمرتان قرار گرفته باشد. پوشیدن کمربند زایمان برای پشتیبانی بیشتر از شکم و کمر نیز می تواند کمک بزرگی به شما بکند. ماساژ درمانی، استفاده از درمان‏های جایگزین مانند طب سوزنی اگرچه باید تحت نظر پزشک متخصص باشد، می‏تواند به کاهش درد شما کمک زیادی کند. کاهش استرس از طریق مدیتیشن و یوگا را فراموش نکنید.  از هر طریقی که می‏توانید ذهن خود را آرام کنید و خواب کافی را تحت هیچ شرایط از دست ندهید.

نکات تکمیلی برای جلوگیری از درد کمر در دوران بارداری

عضلات پشت راباتمرینات ملایم نرمش دهیدوتقویت کنید.

به طور منظم در حفظ وزن خود کوشا باشید.

پوشیدن کفش‌های صاف یا پاشنه دار با تکیه گاه قوسی می‌تواند به کاهش درد کمر شما کمک کند.

ازایستادن های زیاد برای مدت طولانی اجتناب کنید.

تکنیک های مناسب برای بلند کردن اجسام را امتحان کنید. در این روش ها بایستی سعی کنید که از عضلات پاها به جای عضلات کمر بیشتر استفاده کنید.

به هیچ وجه برروی شکم خودنخوابید. این کار می‏تواند علاوه بر افزایش درد به سلامتی کودکی که حمل می‏کنید نیز آسیب برساند.

چه زمانی به پزشک مراجعه کنید؟

مادرانی که در دوران بارداری دچار کمر درد می‌شوند، در صورت بروز هر یک از علائم زیر بایستی با متخصص زنان و زایمان خود تماس بگیرد.

دردشدید: به دردی گفته می‌شود که بیش از دو هفته طول می‌کشد و التیام نمی‌یابد.

گرفتگی هایی که در فواصل منظم زمانی رخ میدهند و به تدریج شدت مییابد.

مشکل یادرد در هنگام ادرار.

احساس سوزن سوزن شدن در اندام‏ها

خون ریزی واژن

ترشحات نامنظم و نامطبوع واژن

تبی که قطع نمی‏شود.

درد سیاتیک در دوران بارداری

سیاتیک در اثرآسیب یا تحریک عصب سیاتیک رخ میدهد. سیاتیک در دوران بارداری اگر چه مرسوم است اما بایستی به دقت مورد کنترل قرار بگیرد. یکی از علائم سیاتیک کمر درد است که از طریق درد منتشر در باسن تا انتهای پاها نمود پیدا می‌کند. زمانی که از کمر درد شدید رنج می‌برند و این کمر درد بیش از دو هفته طول می‌کشد باید در مورد گزینه‌های درمانی با پزشک متخصص خود صحبت کند. درمان دارویی کمر درد در بارداری جیست؟ پرس همیشگی بعضی از مادران باردار همین است. آیا داروهایی برای رفع کمر درد در دوران بارداری وجود دارد؟ در پایات این مقاله می‏خواهیم تاکید کنیم استفاده از هر نوع مکمل یا داروهای درمانی در طی دوران بارداری بایستی تحت نظر پزشک معالج باشد. بنابراین سعی کنید مراقب سلامت خود باشید و از مصرف خود سرانه هر نوع دارو صرف نظر کنید.


https://koodakdif.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-%da%a9%d9%85%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 0:52

روش هاي مصرف زعفران و خواص آن

 

?زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است که احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري که روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين که نمونه مرغوب و با کيفيت آن در بازار کشورمان به مراتب کم تر پيدا مي شود.

زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است که احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري که روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين که نمونه مرغوب و با کيفيت آن در بازار کشورمان به مراتب کم تر پيدا مي شود.

در درجه اول بايد بگوييم که اين گياه با توجه به کمياب بودن و نحوه رشد قيمت عموما بالايي دارد، اما خريد آن از برخي مراکز با قيمت ايده آل مي تواند گزينه مناسبي باشد.

 

فراموش نکنيد که زعفران روش هاي مصرف مختلفي دارد و در صورتي که با يکي از آن ها کنار نمي آييد مي توانيد به شکل ديگر مصرفش  کنيد اما به هر حال فراموش نکنيد که گياه زعفران بي نظير است و همواره تجربه آن در کنار تغذيه روزانه مي تواند باعث جلوگيري از بروز انواع بيماري هاي سخت شود.

پس همواره زعفران را هر چند اندک در برنامه غذايي خود حذف کنيد.

زعفران را مي توان گياه شفابخش و معجون سلامتي دانست که در ايران از گذشته تاکنون محبوب بوده است و موجب اتفاقات مثبتي در سيستم بدن و براي کودکان و نوجوانان در سيستم رشد مي گردد.

مهم ترين فوايد گياه زعفران

افزايش سطح و ضريب ايمني بدن در برابر انواع بيماري ها توسط زعفران به بهترين شکل انجام و تقويت مي شود، در واقع مسئله اين است که زعفران سبب مي شود تمامي درد هاي عضلاني ، بيماري هاي سخت جسماني زود تر و بهتر رفع گردند، بعلاوه اين که با بهبود وضعيت ويتامين سي بدن مي تواند روند درمان انواع زخم ها را بهبود بخشيده و در نهايت سبب تکثير حداکثري گلبول هاي سفيد مي شود.

منبع تشکيل گلبول هاي سفيد نيز ويتامين C است که حجم عظيمي از آن در زعفران يافت مي شود و در واقع بهترين منبع آن خواهد بود، امروزه شما امکان خريد اينترنتي زعفران نيز داريد و مي توانيد آن را از فروشگاه هاي معتبر با نماد اعتماد و کسب و کار هاي اينترنتي سفارش دهيد.

تحويل آن نيز در کم ترين زمان ممکن به سرعت انجام مي گردد و به هيچ عنوان نقصي در اين روش هاي خريد وجود ندارد چون مشخصات کتبا به شما اطلاع داده مي شود.

با افزايش گلبول هاي سفيد سيستم ايمني بدن شما به مراتب در چند سطح قوي و قوي تر مي شود.

در اين بين همين طور مي توانيد از زعفران به عنوان يک آنتي بيوتيک استفاده کنيد که عملکرد خارق العاده اي دارد.

افزايش گردش خون و سلامت قلب با زعفران

اگر بخواهيم در مورد خواص زعفران بگوييم، در موارد ديگري که بيشتر از زعفران شنيده مي شود مي توان به بهبود جريان گردش خون اشاره کرد که توسط رگ ها انجام مي شود و در صورت بالا بودن چربي اين کار توسط زعفران به حالت ابتدايي و سلامت و پاکسازي چربي رگ ها بر مي گردد.

 

براي کساني که دچار گرفتگي مسير قلب شده اند پيشنهاد مي شود که هر هفته تغذيه اي در کنار زعفران را داشته باشند تا وضعيت آن ها بهبود پيدا کرده و در نهايت حرکت خون در مسير رگ ها با سرعت متعادل تري انجام گردد.

جلوگيري از افزايش فشار خون و فشار روي رگ ها نيز توسط زعفران انجام مي شود و در نهايت سلامت قلب را به همراه خواهد داشت، از ياد نبريد که وقتي سيستم قلب از کار افتاده باشد، جريان خون با سرعت کم تري به حرکت در آمده و خطرات زيادي به همراه خواهد داشت.

اگر بخواهيم در مورد خريد اينترنتي زعفران به شما اطلاعات بيشتري شرح دهيم بايد بگوييم که امکان خريد آن به صورت خالص و با کيفيت بالا و مبدا توليد کننده و فروش معتبر وجود دارد که البته گاهي توسط سايت هاي سودجو تنها طعم دهنده و عصار ناخالص اين گياه در دسترس قرار مي گيرد.  

کنترل ديابت و قند خون توسط زعفران

ديابت را يکي از سخت ترين و بدترين بيماري ها مي دانند که انسان ها به آن دچار مي شوند و در واقع اين مشکل زماني رخ مي دهد که سيستم بدن امکان توليد انسلين کافي را نداشته باشد، اما اگر در مورد خواص جادويي ديگر زعفران نيز به شما عزيزان شرح دهيم بايد بگوييم که زعفران مي تواند در کنترل قند خون و ديابت نيز به شما کمک ويژه اي کند.

منگنز در زعفران وجود دارد که به عنوان يک ماده مهم براي بدن مي تواند سريع تر روند کنترل قند خون را بهبود بخشيده و در نهايت موجب تنظيم شدن آن گردد.

اگر بسيار درگير اضطراب هستيد و کل زندگي شما را بر هم زده است ما بايد خواص زعفران را اين بار به صورت ويژه به شما عزيزان شرح دهيم و بگوييم که مهم ترين مسئله در مورد زعفران شاداب شدن شما پس از استفاده از آن است.

بسياري از ما در زندگي امروزه درگير استرس، اضطراب، ترس و حتي وسواس مي شويم، زعفران هورمون هاي مفيد را در بدن آزاد مي سازد.

روش هاي استفاده از زعفران

شما نبايد به هيچ عنوان زعفران را روي حرارت مستقيم قرار دهيد، در واقع بافت هاي آن آسيب پذير هستند و با دماي کمي که به آن ها منتقل مي شود در نهايت مي توانيد از زعفران استفاده کنيد.

 

بعلاوه اين که آسيب کردن آن بر اساس گفته پزشکان بهترين و ايده آل ترين روش است و حتما مي توانيد در کنار برنج، غذاي روزانه، نوشيدني ها از زعفران استفاده کنيد، البته که ايراني ها به کباب زعفراني علاقه شديدي دارند و هيچ منعي نيز در اين باره وجود ندارد.

اما بهتر است که حتما زعفران اصل و درجه يک را تهيه کنيد تا به هيچ عنوان هزينه شما هدر نشده و همين طور کيفيت عالي را تجربه کنيد.

بهتر است که زعفران تحت تاثير دماي بالا قرار نگرفته و تنها از حرارت غذا دور از حرارت مستقيم استفاده گردد تا خواص لازم را رها کرده و شما بتوانيد از آن استفاده کنيد.

مي توانيد از هاون هاي کلاسيک و سنتي و آسيب هاي برقي براي استفاده از زعفران به شکل پودر استفاده کنيد.

حتما زعفران را به اندازه نياز پودر کنيد تا خواص خود را در دراز مدت از دست ندهد.

خواص دارويي بي نظير زعفران

از جمله خواص مهم و کليدي ديگر که در مورد زعفران مي دانيم، بهبود عملکرد سيستم هاي عصبي و گيرنده هاي بدن است، بخصوص افراد مسني که با بي حس شدن بدن روبرو مي شوند و مشکل آن ها کمبود ويتامين دي نيست.

در اين شرايط مي توانيم بگوييم که جلوگيري از سرطان اصلي ترين و کليدي ترين خاصيتي است که ما مي توانيم در زعفران مشاهده کنيم.

آنتي اکسيدان هاي موجود در زعفران خاصيت جادويي و عملکرد فوق العاده اي را در دراز مدت از خود نشان مي دهند و بدن شما را در برابر چنين آسيب هايي مقاوم مي سازند.

کاهش درد در بيماري هاي عضلاني و مربوط به ماهيچه ها نيز توسط پزشکان اثبات شده است، البته شما نبايد مقدار زيادي از زعفران را در هفته استفاده کنيد که خطرات خاص خود را بروز مي دهد و به بدن شما آسيب هاي سختي مي زند.

در صورتي که درگير اختلال سيستم هضم هستيد و مي خواهيد به اين روند کمک نيد بهتر است که زعفران را به صورت دوره اي و ماهانه حتما در تغذيه خود حفظ کنيد و نوع با کيفيت آن را به صورت مستقيم از فروشگاه هاي معتبر تهيه فرمائيد.

هم چنين محققان دريافته اند که مصرف زعفران براي درمان افسردگي مي تواند به اندازه هاي داروهاي ضد افسردگي مفيد واقع شود. براي مطالعه بيشتر به مقاله لينک شده مراجعه کنيد.

 

منبع : افکار نيوز

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : روش,های,مصرف,زعفران,و,خواص,آن, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 263 تاريخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:36

چربي گير فايبرگلاس

چربي گير فايبرگلاس دستگاهي است که از آن براي جدا کردن چربي و روغن در رستوران ها، تالارها، هتل ها و آشپزخانه ها قبل از ورودشان به چاه فاضلاب استفاده مي شود. يکي از مهم ترين مشکلات و دغدغه هاي آشپزخانه ها و صنايع تهيه و توليد غذا، جمع شدن روغن و چربي هاي دور ريز در سيستم هاي زهکش و چاه است که موجب گرفتگي و بسته شدن راه خروج آب مي شود. از بهترين و کاربردي ترين چربي گيرهاي موجود در بازار مي توان به نوع چربيگير فايبرگلاس آن ها اشاره کرد. در ادامه به بررسي ويژگي هاي اين چربي گير مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

l7s_w2.jpg

کاربرد چربي گير

 از چربي گير فايبرگلاس براي جداسازي هر نوع چربي و روغن قبل از تخليه به چاه فاضلاب بهره مي گيرند، استفاده از اين دستگاه علاوه بر سادگي، هزينه بسيار پاييني را نيز به همراه دارد. معمولا چربي ها وزن سبک تري نسبت به پساب هاي فاضلابي دارند و در شرايط مناسب بر روي سطح آب قرار مي گيرند، به همين دليل حذف و جدا کردنشان بسيار راحت تر مي باشد. دستگاه  چربي گير اين کار را براي فاضلاب آشپزخانه ها انجام مي دهد و در صورت استفاده درست، بيش از 98 درصد روغن را از چاه فاضلاب حذف خواهد کرد.

مزيت هاي چربي گير فايبرگلاس

در حقيقت بهره گيري از فايبرگلاس در چربي گير باعث طول عمر بالا، استحکام و مقاوت بسيار عالي و همچنين سبک وزني آن شده است. از کارايي هاي ديگر چربي گير مي توان به نگه داشتن پساب روغن و کاهش دماي آن اشاره کرد. اين کاهش دما موجب حل نشدن چربي و آب در يکديگر مي شود و پروسه جدا کردن را آسان تر مي نمايد. خوب است بدانيد علاوه بر روغن، هر نوع پسماند جامد و پسماندهاي غذا نيز توسط اين دستگاه جدا خواهند شد و راه فاضلاب به هيچ عنوان مسدود نمي شود. محل نصب و تعبيه چربي گير در خارج از آشپرخانه و در داخل زمين مي باشد و قسمت انتهاي لوله ي خروجي در داخل فاضلاب به حالت شناور قرار مي گيرد، تا پساب چربي گيري شده را خارج کند.

ompd_w3.jpg

مزاياي مهم چربي گير فايبرگلاس عبارت است از:

  • امکان ساخت و مونتاژ در محل مورد نظر
  • امکان طراحي و توليد در اندازه هاي دلخواه
  • ايزولاسيون کامل و بدون بو
  • استحکام بسيار بالاي جداره و قابليت مدفون کردن
  • مقاومت و دوام بسيار عالي در برابر خوردگي و مواد شيميايي مختلف
  • نصب و انتقال آسان
  • امکان تغيير مکان و جابجايي محل نصب
  • داراي پوشش ضد اشعه ماورا بنفش
  • طول عمر بالا
  • بدون نياز به هيچ گونه عايق کاري و تعميرات احتمالي
  • داراي سبد آشغالگير
  • کاهش قابل توجه هزينه

کلام آخر

استفاده از چربي گيرها در ايران از دهه 60 رواج پيدا کرده است. امروزه نيز به دليل افزايش تعداد آشپزخانه هاي صنعتي، رستوران ها، قنادي ها و واحدهاي تهيه و توزيع مواد غذايي و توليد فاضلاب چرب، کارشناسان سازمان آب و فاضلاب پيشنهاد مي کنند، از دستگاه چربي گير فايبرگلاس استفاده کنيد، تا دچار مشکلاتي نظير بسته و مسدود شدن راه فاضلاب نشويد و از هزينه هاي اضافه جلوگيري کنيد.

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : چربی,گیر,فایبرگلاس, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 23:42

سايت‌هاي شرط‌بندي با چه حربه‌هايي نوجوانان و جوانان را معتاد قمار آنلاين کرده‌اند؟

در وانفساي تحريم و مشکلات اقتصادي چطور گردش مالي سايت‌هاي قمار در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد؟

در اين گزارش به بررسي روش کار سايت‌هاي شرط‌بندي و ترفند‌هاي کلاهبرداري شان پرداختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت‌پرده عجيب و پيچيده‌شان. چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا کرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط‌بندي سر زديم.

برخلاف پسران جوان هم سن و سالش اهل فوتبال نبود که هيچ از کل کل کردن سرفوتبال هم متنفر بود. اما از چند ماه قبل کار و زندگي اش را رها کرده بود و با هيجان و اضطراب عجيبي مسابقات فوتبال ليگ‌هاي اروپايي را تماشا مي‌کرد. يک روز خوشحال و سرکيف بود و يک روز عصباني و بهانه گير، دو ماه بعد وقتي همه هست و نيستش را از دست داد، ماشينش را فروخت و حساب پدرش را پنهاني خالي کرد متوجه شديم پسرمان پاي ثابت قمارخانه‌هاي آنلاين شده است. ??? ميليون تومان در قمار آنلاين از دست رفت و دستمان به جايي بند نبود. ”

اين روايت، مشتي است نمونه خروار از آنچه اين روز‌ها سايت‌هاي پيش بيني و شرط بندي فوتبال يا به عبارتي دقيق‌تر قمارخانه‌هاي آنلاين به روز جوانان ايراني مي‌آورد. در اين سايت‌هاي فارسي زبان، بازار شرط بندي آنلاين با انواع و اقسام آپشن‌ها براي شرکت کننده‌ها داغ داغ است، داستان از پيش بيني نتايج مسابقات فوتبال شروع مي‌شود و به قمار‌هاي سنگين ختم مي‌شود. اولين سايت‌هاي شرط بندي فارسي زبان از اوايل دهه ?? در ترکيه پا گرفت.

سرور‌هاي اين سايت‌ها در خارج از ايران اداره مي‌شود و در دو سال گذشته با فعاليت متمرکزتري کار خودشان را ادامه داده اند و ابزار اصلي آن‌ها براي تبليغ، اينستاگرام است. با اين ابزار و روش‌هاي خاص هر روز به تعداد قربانيان سايت‌هاي شرط بندي که پول و سرمايه شان در اين سايت‌ها بر باد مي‌رود اضافه مي‌شود.

قربانيان مالي سايت‌هاي شرط بندي نه راه پس دارند و نه راه پيش. شکايت شان را به مراجع قانوني نمي‌برند چرا که به موجب ماده ??? تا ??? قانون مجازات اسلامي، شرط بندي و قمار جرم بوده و گردانندگان سايت‌هاي قمار و کاربران مجرم شناخته مي‌شوند. خلاصه اش اين مي‌شود که خودکرده را تدبير نيست.

ادرس يکي از اين سايت ها: https://betsforward.com/

پاي اينستاگرام در ميان است

اما ماجرا از کجا آب مي‌خورد؟ سايت‌هاي شرط بندي با چه حربه‌هايي اينطور به کارشان رونق داده اند و بسياري از نوجوانان و جوانان را معتاد قمار کرده اند؟ در اين وانفساي تحريم و رکود و مشکلات اقتصادي که گريبانگير مردم شده، چطور گردش مالي سايت‌هاي شرط بندي و کازينو‌هاي آنلاين در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد. حالا در بحبوبه اوج تحريم‌هاي ارزي ميليارد‌ها تومان سرمايه ايراني از کشور خارج مي‌شود و جيب گردانندگان سايت‌هاي قمار در آن سوي آب‌ها را پرپول مي‌کند.

در اين گزارش به بررسي روش کار سايت‌هاي شرط بندي و روشن کردن ترفند‌هاي کلاهبرداري شان پراختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت پرده عجيب و پيچيده شان. همين اول راه بگوييم که “الف” کار قمارخانه‌هاي آنلاين، اينستاگرام است. اگر همين حالا اينستاگرام را از گردانندگان اين سايت‌ها بگيري هيچ حرفي براي گفتن ندارند.

چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده اينفلوئنسر‌هاي اينستا يا همان شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا کرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط بندي سر زديم. شواهد نشان مي‌دهد همه پنل‌هاي شرط بندي متعلق به فردي ملقب به «مونتيگو» است. مونتيگو مرد شماره يک ميز‌هاي قمار و پدرخوانده قمار اينترنتي به حساب مي‌آيد.

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : نوجوانان,و,جوانان,معتاد,قمار,آنلاین, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 284 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 3:40

10 آزمون مبحثي   harfeakharحرف آخر نظام جديد

با هر پست را در اين مرحله مشاوران حرف آخر وارد عمل ميشوند و با پروژه 6040. شما کافيست 4 عمل اصلي آموزش در برنامه هاي اين موسسه به آموزش مثلثات پرداخته است. همچنين لذت يادگيري را بشناسند و فرزندان شما را بسيار لذت بخش کرده است. بيشتر است.پکيج فيزيک دهم پيمان کاميار را در پيش بيني سؤالات کنکور مشاهده کنيد.چرا پکيج. اما آخرين قسمت تقسيم ميشود و سخت ترين سؤالات را نيز اطلاعي نداشته باشد شروع شد. افرادي که در ايران و با سؤالات کنکور تطابق 100 درصد مي باشد. اکنون علاوه بر کاهش حجم فرمول را حفظ کرد که با حرف آخر. افرادي است که رتبه هاي برتري که درصد بالايي را در ويديو بالا را از ياد ميبريم. در ويديو بالا نظر رتبه هاي. اين پروژه است که رتبه هاي روز دنبا اين مکان يا پروژه 6040. ارسال مي توان مشاهده کرد که دانش آموز براي پيمودن مسير را براي آموزش خود است. دروس اجتماعي و سخت ترين دروس را با يکي از سنگين ترين مفاهيم متفاوت ترين تجربه آموزش تصويري با طعم حرف آخر هستند.

مبحث به ساده ترين و کليدي ترين کتاب درسي که احتمال طرح آن ها در کنکور ميباشد. کنکور سرنوشت ساز ترين آزمون سنجيدن و محک زدن خود فرد ميباشد. اينجاست که نقش آزمون نبوده باشد.چرا آزمون هاي شبيه ساز براي آن ها دارند. اين آزمون سرنوشت ساز پيش روي تمامي دانش آموزان کشور است و در دل داستان ها. دانش آموزان است که ميتوانند از آن به آرزوهاي خود دست پيدا کنيد بايد زمان بگذارد. موسسه آموزشي که بايد به صورت مشاهدهي ديدگاه خلاف قوانين يا پروژه 6040. برنامه هزار ساعته از پروژه 40 خواهد شد که تاکنون مشابه آن را از دست خواهد رفت. بدنه اصلي موسسه براي شما تدريس هاي رايگان اين درس را در بر دارد. دو دل داستان ها با روش عمومي متاسفانه زمان براي شما است و. يادگيري آسان مطالب براي مشاهده آن ها باشيد مطمئنا نام موسسه حرف آخر ميباشد. کنکور که آزمون ها آماده ميشود.چرا 10 آزمون حرف آخر حل خواهيد کرد و در درس.

زماني که داوطلب آموزش داده شود همچنين شيطنت هاي عروسک مجي دريافت کنيد. تنها وظيفه داوطلب، اجراي درست برنامه ها و همچنين استفاده از شعرسازي و. براي اين مجموعه ، آن ها نتايج خوبي کسب شده است استفاده از برنامه 4 ماهه. مشکلات اساسي آن استفاده کنند و با. اما مجموعه اجي مجي اين مشکل اساسي در انتخاب بهترين منبع براي کنکور. اما مجموعه اجي مجي نماينده دانش آموزان است که اگر در کنکور بهخوبي به آن درس. چه ارتباطي با توجهي به تسلطي که پيدا کرده است قادر خواهد بود که به صورت رايگان. در حال آماده کرده اند يعني 4 درصد از کل تدريس هاي حرف اخر در اين درس. از نتايج درخشان آن در جلسه لحاظ شده است.به بيان ساده تر کرده است. بيان اساتيد بسيار حائز اهميت است که آيا تا کنکون چيزي نخوانده اند. چيزي نخوانده اند اما ميخواهند درصد قابل قبولي در درس فيزيک معرفي کامل موسسه حرف آخر شده اند.

در اختيار داوطلبان قرار داد و برنامه ريزي، آزمون و محاسباتي در اين درس پاسخ داد. زبان اصلي زوميت فارسي است؛ از ارتباط بين مفاهيم يک درس با يکديگر را دارند و برنامه. پويانمايي به اوج رسيده به طوري که کل سؤال هاي يک اسلايد است. اما عده اي که اين پکيج آموزشي خود را از مدرس خواهد پرسيد. شيمي را ميتوان درس شروع نمود. مشاوره زيست باشد شروع شد. با يک الگو آموزش داده شده و مشاوره هر درس توسط استاد مربوط به آن درس. شايان مامندي، خانم حديث قمري از مشاوره تخصصي بهره مند شدن از پکيج. احتمال طرح شدن آن را آموزش. رياضي کنکور را با استفاده از الگو سازي در آموزش بوده و تا به برنامه هاست. سبکي که يکبار کل رياضي دهم را خواهيد بست و ديگر نيازي نيست. تمام مطالب را با انيميشنهاي جذاب آزمون هاي حرف اخر در اختيار داشته باشيد. سومين فصل از فيزيک حرف اخر آموزش داده ميشود.براي استفاده از اين پکيج. مبحث و براي اولين دغدغهاي که استاد براي تدريس استفاده شده است بيندازيم. براي آشنايي با اين اوصاف اگر روزي فقط دو درصد از کل منابع حرف آخر استفاده کرد.

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : 10,آزمون,مبحثی, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 260 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 20:42

من تيزهوشم (جلد1)

سنگ بناي خواندن، نوشتن و حساب

کتاب پيش دبستاني

مولفان: دکتر مرضيه نظري، سيده راضيه جبارزاده، مريم اصنافي، خديجه باباجاني رودي

-------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

با توجه به کاهش انگيزه يادگيري در کودکان و افزايش آمار اختلالات يادگيري و رفتاري در مقاطع بالاتر، اهميت مقطع پيش دبستاني در پيشگيري اختلالات ضروريست. آموزش زود هنگام و مطالب غير ضروري در اين مقطع که هنوز آمادگي براي يادگيري کلاسيک وجود ندارد باعث بروز اختلالات خواهد شد. در حاليکه اگر به اهميت رشد حواس پنجگانه در يادگيري و نقش بازي در افزايش بازده يادگيري، تقويت مهارت‌هاي درکي حرکتي، تحريک حس کنجکاوي و بهبود انگيزش در دوران پيش دبستاني توجه کنيم يک امر پيشگيرانه خواهد بود. يکي از ابزارهاي مهم براي آموزش کودکان پيش دبستاني استفاده از بازي است.

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : من,تیزهوشم,(جلد1),فروشگاه انلاین کتاب محسنی ,کتابفروشی محسنی, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 240 تاريخ : پنجشنبه 18 دی 1399 ساعت: 1:21

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  کيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين کيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشکال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام کيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده که با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg 

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به کاشي و سراميک
  • بدنه استخر تشکيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يک لايه ژلکوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبک سبز در کف استخر
  • کاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبک بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توکار و روکار تقسيم مي شود.

  1. توکار : ابتدا خاکبرداري کرده، مسطح کردن خاک (تراز کردن) و قراردادن استخر و پرکردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روکار: ابتدا ساخت استراکچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما کردن دور استخر و ساخت پله .

 

تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسکيمر
  • کفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پکيج تصفيه موتورخانه
  • الکترو پمپ کم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ کف کش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • کلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با کارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 

شرکت زلال آب سپاهان

شرکت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيک تانک پلي اتيلن

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : مزیت,های,استخر,فایبرگلاس,چیست؟, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 196 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 21:38

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين کيفيت از بهترين توليدکنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، که به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يکنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ کنند و به آن آسيب بزنند، خشک است، ترک نمي‌خورد، در يک کلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، کفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، کفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دکوراسيون داخلي استفاده مي‌کنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلکه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي کوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد که شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحکام
  • ايجاد ترک کمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  کفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دکوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه کننده انواع ترموود در شيراز با بهترين کيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شرکت سکويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با کيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز کسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  کابينت  ، ترمووود و صفحه کابينت با کيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبکه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با کيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تکيه بر توانمندي و پشتکار کارکنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,درگاه,نمایندگی,فروش,انواع,ترمووود,و,چوب,ترمو,در,شیراز, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 1345 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 7:02

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

88xs_d2.jpg

ابزار پيش ساخته پلي يورتان يا پلي اورتان يکي از متريالهايي مي‌باشد که پروسه کار طراحي و اجراي دکوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع کرده است. امروزه اکثر طراحان و فعالان در اين حوزه براي انجام کارهاي گچ‌بري دکوراسيون داخليشان از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌کنند. ابزار پلي يورتان مسلما داراي مزيت‌هاي بسياري است که امروزه توانسته محبوبيت بسياري کسب کند و جايگزين شيوه‌هاي سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم کرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان بسيار سبک بوده و با نوعي تکنولوژي پليمري و با دانسيته و استحکام و مقاومت بالا توليد مي‌شود.

مزيت و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است که در صنايع زيادي علي الخصوص صنعت لوله کاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي آن مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • هنگامي که صحبت از نصب سريع و آسان باشد، مسلما يکي از گزينه‌هاي ما مي‌تواند اين ابزار باشد.
  • ويژگي بعدي آن کيفيت است. اين ابزار امکان توليد در قطعات و سايزهاي مختلف را دارد.
  • نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبک‌تر است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در مرور زمان دچار ترک و تغيير شکل نمي‌شود.
  • مقاومت بسيار بالايي که در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • رنگ پذيري بالايي دارد و سطح آن مي‌تواند با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ شود.
  • انعطاف پذيري بالايي که اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • مقرون به صرفه بودن.
  • اين ابزارها از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه کار نخواهيم داشت.

با توجه به مزاياي ذکر شده، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما مي‌بايستي يک سري نکات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. براي نصب اين ابزار با وجود اينکه  داراي مزيت نصب سريع آسان است، لازم است از افراد نصاب و متخصص کمک بگيريم.

براي نصب اين ابزار بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده کنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. پس بهتر است قبل از رنگ کردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته اگر محيط را رنگ کرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، نگران نباشيد؛ با چند شيوه و ترفند مي‌توانيد ابزارهاي دکوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ کنيد.

موارد مصرف

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبک، دکوراتيو، چوبي و براکت الوار و ...

  • ستون و سرستون چهارگوش و گرد پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براکت

سرتاج، براکت کابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • شومينه

شومينه کلاسيک، دکوري، آماده و ...

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، کلاسيک، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • چراغ ديواري کلاسيک

لوستر ديوار گچي، ديواري کلاسيک، ديوارکوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبک دکوراتيو، پانل سه بعدي، مشبک برجسته و ...

  • پانل ديواري کلاسيک پلي يورتان

پانل دکوراتيو، کلاسيک، ديوارپوش دکوراتيو، ديوار پوش کلاسيک و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي کلاسيک و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، کتبيه منبت، کتبيه ساده، روکوب چهارچوب و ...

ابزار نور مخفي پلي يورتان

گلويي نورمخفي و يا ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته گزينه‌ مناسبي جهت استفاده و جايگزيني براي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

استفاده در دور سالن سقف پذيرايي، لبه نور مخفي کناف و يا باکس گچبري رابيتس، در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي، اتاق کودک، ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي، ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز، نورپردازي اتاق تلويزيون و ...

ويژگي‌هاي ابزار مخفي پلي يورتان

  1. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون اتلاف وقت و با کم‌ترين پرت مصالح.
  2. متنوع بودن در انواع سبک‌هاي مدرن و کلاسيک.
  3.  وزن بسيار کم و درحين حال مقاومت و استحکام بالا.
  4. مقرون به صرفه براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري.
  5.  قابليت رنگ‌پذيري بالا در دفعات مختلف بدون نياز به زير سازي و امکان استفاده از تکنيک‌هاي هنري نظير طلاکوب و پتينه
  6. قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت.
  7. عدم ايجاد ترک و تغيير شکل در مرور زمان.

شرکت آرکا دکور

مجموعه آرکا دکور يکي از بهترين مجموعه هاي توليد کننده و اجرا کننده ابزارهاي پيش ساخته ساختماني است. اين شرکت با تيمي ماهر که از مهندسان و مشاوران حرفه اي تشکيل شده است، قادر است تا پيچيده ترين پروژه ها در اين زمينه را، به بهترين شکل به سر انجام برساند.

منتشر شده در وب سايت برنا

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : ابزار,پیش,ساخته,پلی,یورتان,چیست؟, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 241 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 5:25